Strona główna/O nas/Tekst łatwy do czytania

Tekst łatwy do czytania

Dom Kultury na Witosa

  1. Dom Kultury na Witosa jest w Katowicach przy ulicy Kwiatkowskiego 32.
  2. DK Witosa to skrót nazwy Domu Kultury na Witosa.
  3. W tym tekście używamy skrótu DK Witosa.
  4. DK Witosa jest częścią Miejskiego Domu Kultury „Koszutka”.
  5. DK Witosa to miejsce dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
  6. Możesz tu brać udział w różnych zajęciach i rozwijać swoje zainteresowania.

Zdjęcie budynku DK Witosa

Tak wygląda budynek DK Witosa.

Budynek jest dostępny dla osób na wózkach.

Co robimy w DK Witosa?

W DK Witosa zajmujemy się kulturą:

  • Organizujemy koncerty, spektakle teatralne, pokazy filmów, wystawy.
  • Prowadzimy warsztaty na przykład plastyczne i ceramiczne.
  • Wydarzenia są dla osób w różnym wieku.
  • Niektóre wydarzenia są za darmo, a na niektóre wydarzenia musisz kupić bilet.

Co możesz zrobić w DK Witosa?

  • Możesz zapisać się na różne zajęcia.
  • Możesz wziąć udział w różnych warsztatach.
  • Możesz wziąć udział w koncercie.
  • Możesz obejrzeć wystawę.
  • Możesz wziąć udział w pokazie filmu.
  • Możesz zobaczyć przedstawienie teatralne.
  • Możesz zapisać się na zajęcia.
  • Możesz kupić bilety na różne wydarzenia.
  • Możesz wynająć salę widowiskową, salę klubową, salę konferencyjną.
  • Możesz zorganizować swoje wydarzenie.

Co znajduje się w budynku?

Mamy dużą salę widowiskową na wydarzenia:

  • Sala widowiskowa jest idealna na koncerty, spektakle, wykłady.
  • W Sali widowiskowej jest miejsce dla 200 osób.

Jest sala klubowa na spotkania.

Mamy:

  • salę baletową,
  • salę taneczno-ruchową,
  • sale do gry na instrumentach,
  • salę do zajęć plastycznych
  • i pracownię ceramiczną.

W holu na parterze jest miejsce na wystawy.

Mamy pomieszczenia biurowe i techniczne.

Chcesz z nami porozmawiać?

Możesz do nas zadzwonić

Nasz numer telefonu to 698 761 121

Możesz do nas napisać wiadomość e-mail

Nasz adres to

Możesz do nas przyjść i spotkać się z nami

Jesteśmy w biurze od poniedziałku do piątku

Możesz do nas napisać list

Nasz adres: Dom Kultury na Witosa, ulica Kwiatkowskiego 32, 40-824 Katowice

Wskazówki dojazdu

Najbliższy przystanek autobusowy: Osiedle Witosa Pętla.

Dalej jest przystanek autobusowy: Osiedle Witosa Centrum.

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

Informacje na temat udogodnień dla osób z niepełnosprawnością znajdziesz w deklaracji dostępności.

 

do góry